پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
بارها و بارها از ضعف شاسی و بدنه خودروهای داخلی گلایه نموده و دو سازمان محترم استاندارد و پلیس راهنمایی و رانندگی را مخاطب قرار دادیم و تقاضای رسیدگی نمودیم. اما گویا عزیزان صرفا تمایل به شعار درمانی دارند. قصد دادن زرشک طلایی به رئیس محترم سازمان استاندارد را داشتیم ، پشیمان شدیم. ویدئو کلیپ حاضر را تقدیم ایشان می کنیم. تارا خانم شاسی حلبی؟!، تقدیم به رئیس سازمان استاندارد کشور . آقای مهدی اسلام‌پناه ، تقدیم با احترام .

شعارسال: چندی پیش کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که در آن، یکی تو ماشین «تارا» نشسته و داره ازش تعریف می‌کنه که از ماشین ژاپنی هم بهتره و کولرش عالیه و به به و چه چه و.. یکی هم کامنت داده:وقتی ایران‌خودرو ازت فیلم خاص داره؟

ورای این گونه زنده باد و مرده باد، آیا واقعا نباید به کیفیت ورق مورد استفاده در خودرو‌های داخلی و وضعیت مقاومت شاسی توجه شود؟ مسئولان وزارت صمت، سازمان استاندارد و پلیس راهنمایی و رانندگی از این وضعیت خجالت نمی‌کشند؟

تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین