پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
بعد از اتفاقات شب گذشته بین مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، درویش هدف فضای مجازی قرار گرفته است.درویش در تقابل با فرشید سمیعی جمله ای در خصوص لهجه سمیعی(ایشان گیلانی هستند و طیف وسیعی از مردم گیلان ، با همین لهجه و به همین صورت صحبت می کنند) بکار برد که حالا به معذرت خواهی افتاده است و ادعا می کند که قصد توهین قومیتی نداشته است. اگر عبارت بکار برده توسط درویش ، توهین قومیتی بوده باشد، باید به ایشان گفت که تو و هفت جدت غلط کردید که از این عبارت استفاده نمودی. مورد دوم اینکه در صورت تکرار به خوردن چنین نیشکرهایی( مشروط به اثبات توهین قومیتی) ، صرفا با هجمه فضای مجازی مواجه نمی شوی، راه قانون و سایر راه هایی که خودت بهتر می دانی ، در پیش گرفته می شود. حالا هزاربار بنویس اشتباه کردم و اقرار دارم که منظورم توهین قومیتی نبود.

شعارسال: رضا درویش که شب گذشته در تلاش بود تا برابر مدیرعامل رقیب از تیمش احقاق حق کند، در پایان این مناظره جمله‌ای علیه فرشید سمیعی به کار برد که اکنون با دردسر مواجه شد. مدیرعامل پرسپولیس که بعد از این ماجرا در تلاش بود شائبه مربوط به توهین قومیتی را رد کند و همچنین از اهالی گیلان که از وی مکدر شده بودند، عذرخواهی کرد، اما این ماجرا عواقب سختی برای وی داشت.

لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود+ اگر توهین قومیتی بود، تو و هفت جدت غلط کردید آقای درویش

اولین عواقب رسمی این ماجرا از سوی کمیته اخلاق بود که مدیرعامل پرسپولیس را با محرومیت ۲۰ روزه مواجه کرد. اما اکنون گفته می‌شود در فضای مجازی نیز این ماجرا باعث دردسر وی شده است؛ طی ساعات اخیر با پخش شدن شماره مدیرعامل پرسپولیس در فضای مجازی، او مورد هجوم پیام و تماس‌های زیادی شده تا در کار شخصی‌اش نیز خلل ایجاد شود.

باید دید بعد از عذرخواهی چند باره رضا درویش و توضیح درباره منظوری که از این صحبت داشت، آیا ماجرا برای او پایان خواهد یافت یا خیر. موضوعی که حتی می تواند به اتمام حیات مدیریتی او در پرسپولیس و اتمام حضورش در مدیریت فوتبالی کشور ، ختم شود.

استوری جواد نکونام در واکنش به اظهارات شب گذشته مدیر عامل پرسپولیس: 

لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود+ اگر توهین قومیتی بود، تو و هفت جدت غلط کردید آقای درویش

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: 16خرداد1403، کدخبر: 857377، www.hamshahrionline.ir/ سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین