پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۱۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
امام جمعه موقت ورامین گفت: باید وعده های دولت در قبال مردم ورامین عملیاتی گردد تا امید مردم به ناامیدی تبدیل نشود.

شعار سال:


حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان ورامین اظهار داشت: در خطبه های نماز جمعه ورامین نیز به این موضوع تأکید کردم که فرمایشات مولای متقیان در بعد حکومت در جلسات اداری برای مسئولان گفته شود و اگر ما فرمایشات آن حضرت را به عنوان شیعه امیر المومنین مورد توجه قرار دهیم، شاهد بسیاری از معضلات کنونی نخواهیم بود.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از حقوق نجومی برخی از مدیران کشور افزود: حقوق های نجومی تمام زحمات نیروهای پاکدست نظام را تحت الشعاع قرار می دهد و این امر نشان دهنده فاصله برخی ها با مکتب اهل بیت است.

وی ادامه داد: لازم است که به خود یادآور شویم که سر چه سفره ای نشسته ایم، سفره ای که علاوه بر دفاع مقدس، هنوز هم در راه دفاع از حریم اهل بیت، شهید می دهد.

محمودی اضافه کرد: از همه مسئولان درخواست داریم تا با همدلی، اتحاد و یکپارچگی به دنبال تحقق اهداف نظام اسلامی باشند و رسالت خطیری در این زمینه بر دوش همه مدیران است.

وی با اشاره به نقش مردم ورامین در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد: جایگاه مردم ورامین بر هیچ کس پوشیده نیست و مدیران نظام اسلامی به این جایگاه اذعان دارند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: امام راحل فرمودند که آقایان و جوانان ورامینی حق ویژه ای بر ما دارندو تمام بزرگان نیز از نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

محمودی متذکر شد: انتظار ما از دولت آن است که به وعده های داده شده به مردم ورامین عمل کرده و در یک سال باقی مانده از عمر دولت یازدهم، شاهد انجام حرکت برای توسعه شهرستان باشیم.

وی به مهر یادآور شد: شهرستان ورامین از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است که باید باهمت همه مسئولان، از این ظرفیت ها برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مشکلات حریم شهرستان ورامین برای مردم مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است و نباید اجازه داد امید مردم تبدیل به ناامیدی شود.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی راوی نیوز، تاریخ انتشار 26 تیر 1395، کد مطلب: 1462711 : www.avinews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین