پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، جهانگیری قول داد به منابع طبیعی کمک و از آن حمایت کند.‌
شعار سال:

خداکرم جلالی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی منابع طبیعی در زاهدان اظهار کرد: منابع طبیعی در بخش حفاظت تا‌کنون 500 مجروح و 12 شهید داده است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: باید آبخیزداری و بیابان‌زدایی به عنوان دو اصل در اولویت کار قرار بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت‌گیری از مردم و بومیان در اولویت کار این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: اقلیم جهان در حال تغییرات بوده و به سمت گرم شدن سوق پیدا کرده است.

جلالی اضافه کرد: دمای هوا از 50 سال قبل تاکنون یک درجه در جهان افزایش پیدا کرده است و برای این یک درجه 17 درصد نیاز به آب در جهان افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در ایران از 50 سال گذشته تاکنون و توجه به اقلیم خشک و نیمه‌خشک 1.5 درجه افزایش دما را شاهد بوده‌ایم بنابراین ‌باید به سمت فعالیت‌های آبخیزداری سوق پیدا کنیم.

این مسئول ادامه داد: ما نمی‌توانیم تمام منابع طبیعی را با توجه به اعتبارات در دستور کار خود قرار دهیم و مجبور هستیم هر سال مقداری که در حد توانمان است را زیر پوشش قرار دهیم.

وی گفت: در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، جهانگیری قول حمایت و کمک به منابع طبیعی را اعلام کرده است.

جلالی بیان کرد: با توجه به مشکلات حوزه کارکنان منابع طبیعی باید تحول بزرگی در این راستا انجام شود که امسال نیز قول‌هایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این زمینه داده شده است.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 26 فروردین 1394، کدمطلب: 13940126001484،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین