پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از تکمیل شدن پروژه های نیمه تمام شهرستان اراک تا پایان سال جاری خبر داد
شعار سال:


روز گذشته سعید ملکی بهمراه مصطفی مدبر مديرعامل شركت تجهيز و نگهداری اماكن ورزشي کشور از پروژه هاي استان مركزي بازدید کرد.

سعيد ملكي مديركل ورزش و جوانان استان مركزي اظهار داشت: در سفر مدبر به استان از وضعیت پروژه های دهكده المپيك و روند ساخت پروژه پيست دوچرخه سواري، پيست دو و ميداني،اسکیت و اسکوربرد مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک و خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید حمزه اراک بازديد به عمل آمد.

وی افزود: با توجه به اينكه پروژه دهکده المپیک يك پروژه ملي است و چندين سال مسكوت مانده است، با يك باز طراحي كار ساخت و تكميل آن انجام خواهد پذيرفت.

وي خاطرنشان کرد: با قول مساعد مدير شركت تجهيز و توسعه قرار بر اين شد که نصب پيست تارتان، اسكوربرد ورزشگاه و روكش پيست اسكيت كه از چندين سال گذشته يكي از دغدغه هاي اهالي ورزش بوده است، در اولويت كار شركت تجهيز و توسعه قرار گیرد.

ملکی با بیان اینکه محل تامین اعتبارات تکمیل پروژه ها از سوی شرکت تجهیز تامین می گردد گفت مناقصه تعیین پیمانکار پروژه های پیست اسکیت،تارتان و اسکوربرد از سوی این شرکت در حال اجراء و پیگیری است و به محض مشخص شدن پیمانکار روند ساخت این پروژه ها آغاز می گردد

مديركل ورزش و جوانان استان مركزي در پايان گفت: قرار شد به زودي جلسه اي با حضور مديركل شركت تجهيز و توسعه, استاندار و معاون عمراني استانداري مرکزی جهت بررسي تسريع در عمليات ساخت و تكميل اماكن ورزشي استان برگزار شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پورتال اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، تاریخ انتشار 19 مرداد 1394، کد مطلب: 2110: www.mrsy.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین