پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار زن خانه دار در استان زنجان فاقد هر گونه پوشش بیمه ای هستند.
شعار سال: مسعود علیاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران، به بیمه زنان خانه دار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: محدودیتی در پوشش بیمه‌ای زنان خانه دار وجود ندارد و در استان بانوان زیادی فاقد پوشش بیمه ای هستند.

وی اظهار کرد: زنان خانه‌دار نیز می‌توانند همانند دیگر اقشار جامعه از مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شوند و زنان خانه‌داری که فاقد هر نوع شغل هستند با پرداخت حق بیمه از مزایای آن استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: استفاده از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، بازمانده، تعهدات بلند و کوتاه‌مدت و با انعقاد قرارداد بیمه خانه‌داری همانند مشاغل آزاد از مزایایی این بیمه است.

علیاری تاکید کرد: زنان خانه‌دار با داشتن ۲۰ سال سابقه و ۵۵ سال سن و یا ۳۰ سال سابقه و ۴۵ سال می‌توانند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند و زنان خانه‌دار با پرداخت ۱۰۰ تا ۱۱۲ هزار تومان و با نرخ ۱۸ درصد از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و بازماندگی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار زن خانه دار در استان زنجان فاقد هر گونه پوشش بیمه ای هستند، تصریح کرد: در حال حاضر حداکثر سن برای پذیرش درخواست زنان خانه‌دار، ۴۵ سال است و افزایش این سقف سنی تا ۵۰ سال نیز در دست بررسی است.

با اندکلی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبر گزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 3864172، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین