پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
رئیس اداره تعاون روستایی چادگان گفت: با توجه به کشت سالانه ۱۵ هزار تن گندم در چادگان این شهرستان به یک سیلوی ۵ هزار تنی ذخیره گندم نیاز دارد.

شعار سال: سهراب احمدی با اشاره به اینکه شهرستان چادگان نیاز مبرم به یک سیلوی پنج هزار تنی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پایبند نبودن شرکت خلیج فارس در انتقال گندم های خرید تضمینی از شهرستان چادگان به سیلوهای شهر اصفهان امسال در مقاطعی مشکلات زیادی را به وجو آورد، شهرستان چادگان به یک سیلوی ذخیره گندم استاندارد با حجم پنج هزار تن نیاز دارد.

وی افزود: در شهرستان چادگان فقط سه سیلوی کوچک ۵۰۰ تنی وجود دارد و در این صورت گندم های خرید تضمینی شده باید سریعا به سیلوهای شهر اصفهان انتقال یابند.

رئیس اداره تعاون روستایی چادگان ادامه داد: با وضع موجود سال بعد هم با مشکلات امسال مانند تجمیع گندم و تاخیر در انتقال به سیلوها روبرو خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات گندم کارانی که محصول خود را به دولت فروخته اند کشاورزان را مجبور کرده گندم خود را با قیمت هر کیلو هشت هزار ریال و ۹ هزار ریال به واسطه ها بفروشند.

احمدی در پایان اضافه کرد: همه ساله حدود ۱۵ هزار تن گندم دیم و آبی در شهرستان چادگان تولید می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 3 مهر 95، کد مطلب: 3777111: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین