پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گندم دیم در مزارع استان قزوین با یارانه بلاعوض ۳۰۰ میلیون ریالی کشت شد.

شعار سال: فرزاد خوش‌اخلاق بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: گندم دیم در مزارع استان قزوین با یارانه بلاعوض 300 میلیون ریالی کشت شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 300 هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین زیر کشت گندم دیم رفته، در حالی که عملیات کشت گندم دیم در مزارع استان ادامه دارد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: کشت ارگانیک گندم دیم در اراضی استان نیز در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر در شهرستان قزوین، تاکستان و آبیک کشت ارگانیک انجام شده است.

خوش‌اخلاق با اشاره به ظرفیت کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: استان قزوین یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور بوده و بیش از 4 درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: احداث گلخانه‌ها در بهینه‌سازی مصرف آب و توسعه کشاورزی تاثیر مستقیم دارد که باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: استفاده از کودهای بیولوژیک در اراضی کشت دیم استان قزوین نیز در دستور کار قرار دارد تا محصولات سالم و ارگانیک تولید شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 اسفند 94، کد مطلب: 1006636: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین