پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
فرماندار کرمان با بیان اینکه مسیرهای منتهی به باغ فتح آباد یعنی مسیر زنگی‌آباد، اختیارآباد و جاده انتهای اختیارآباد در حال آماده سازی هستند گفت: امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد افتتاح باغ فتح آباد به صورت رسمی باشیم.

شعار سال: پیرو بازدید فرماندار و معاونان فرمانداری از روند تکمیل ، مرمت و احیای باغ فتح آباد، جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان و شهرداران زنگی آباد و اختیار آباد در باغ فتح آباد برگزار شد.

در این جلسه محمد علی توحیدی ضمن بررسی مراحل اجرای کار، پیشرفتها و نواقص آن ، میزان پیشرفت کار را مناسب ارزیابی کرد.

فرماندار کرمان با اشاره به تاکید استاندار در مورد افتتاح باغ در کمترین زمان ممکن تصریح کرد: مسیرهای منتهی به باغ یعنی مسیر زنگی آباد، اختیارآباد و جاده انتهای اختیارآباد در حال آماده سازی هستند.

وی افزود: البته همکاری بیشتر اهالی و مالکین زمین‌های اطراف باغ فتح آباد دراین خصوص اهمیت ویژه‌ای دارد و بحث روشنایی مسیرها و احداث پارکینگ هم با همکاری و همت مسئولان ذیربط در حال انجام است و امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد افتتاح باغ فتح آباد به صورت رسمی باشیم.

توحیدی مراسم افتتاحیه را برنامه ویژه‌ای دانست و عنوان کرد: پس از اتمام کار، ضمن برگزاری مراسم و جشن ویژه ای با حضور استاندار این باغ افتتاح و آماده بازدید گردشگران و مردم استان خواهد شد که زمان آن از طریق رسانه های عمومی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

باغ فتح آباد یا عمارت بیگلربیگی در شهر اختیارآباد از توابع بخش مرکزی کرمان واقع شده و فاصله آن تا مرکز استان 25 کیلومتر است. این باغ یکی از بناهای تاریخی و مربوط به دوره قاجار است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 اردیبهشت 94 ، کد مطلب: 736765: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین