پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
فرماندار راور گفت: جلسه ای با حضور مسوولان مربوطه، مدیر شرکت زغالسنگ، دکتر پورابراهیمی نماینده کرمان و راور و معاون صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد و قول دادند در صورتی که بخش خصوصی ورود کند، مساعدت ویژه برای فعال کردن معادن باب نیزو و هجدک همکاری کنند.

شعار سال: در گفت و گو با "سیدحسن میرصادقی" ، پیرامون سفر نماینده رییس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمان، خانم ملاوردی معاون ایشان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور برای بررسی مشکلات شهرستان در راور حضور یافت.

وی با بیان اینکه در این سفر مشکلات معادن شهرستان، حقوق کارگران و بازنشستگان، مشکلات آب، خشکسالی ها و ... به خانم ملاوردی اعلام و ایشان نیز قول پیگیری دادند، تصریح کرد: با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی و اعتیاد که دامنگیر شهرستان شده و در این بین نیز زنان بیشترین آسیب را از این بابت می بینند، مسائل مختلف را با معاون رییس جمهور در امور خانواده و زنان در میان گذاشته و در زمینه کمک به نشاط اجتماعی در حوزه زنان بحث شد.

میرصادقی بیان کرد: 60 درصد کوچه های شهر راور هنوز خاکی است که این امر و مسائل دیگر در زمینه عمران شهری با نماینده ویژه رییس جمهور در میان گذاشته و درخواست اعتبار برای اتمام پارک بانوان را دادیم.

فرماندار راور با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان نیز گفت: در این سفر بحث معادن شهرستان و مشکلات مطرح شد و ایشان برای کمک به اکتشاف معادن قول دادند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در قیمت زغال، واردات زغال و فعال کردن معادن هجدک و باب نیزو از طریق بخش خصوص مطرح شد و وزیر قول هایی داد، بیان کرد: همچنین بحث کمک برای صنعتی شدن شهر راور مطرح و قرار شد در زمینه ورود دو صنعت، بررسی ها انجام و سرمایه گذاران تشویق به حضور در شهرستان شوند.

میرصادقی در ادامه تصریح کرد: جلسه ای با حضور مسوولان مربوطه، مدیر شرکت زغالسنگ، دکتر پورابراهیمی نماینده کرمان و راور و معاون صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد و قول دادند در صورتی که بخش خصوصی ورود کند، مساعدت ویژه برای فعال کردن معادن باب نیزو و هجدک همکاری کنند.

فرماندار راور افزود: قرار است به زودی آگهی معدن هجدک اعلام شود و یک گروه چینی در خراسان جنوبی در حوزه زغال کار می کند و قرار شد بررسی کرده و اگر موافقت کنند، معدن هجدک فعال شود.

میرصادقی در ادامه گفت: همچنین مشکل صادرات فرش در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد و ایشان اعلام کردند که مذاکراتی برای بازار آمریکا از طریق وزارت امور خارجه در حال پیگیری است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مشکل کمبود آب شهرستان راور نیز اظهار کرد: انشاءالله با اجرای طرح انتقال آب به شمال استان، راور نیز تحت پوشش قرار می گیرد.

فرماندار راور در پایان خاطرنشان کرد: راور قبلا جزو مناطق محروم بوده که از این حوزه خارج شده و در این سفر پیگیری کردیم و امیدواریم در دولت یازدهم جزو مناطق محروم مصوب شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، کد مطلب:39468 : www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین