پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مطالعاتي بر روي معدن مس شهرستان عنبرآباد انجام شده و کارخانه فرآوري مس در اين شهرستان با همکاري سرمايه‌گذار ايجاد مي‌شود.

شعار سال: محمود اسکندری نسب اظهار داشت: مردم منطقه مي‌توانند معادن را شناسايي و ثبت و فعاليت خود را آغاز کنند، زيرا هدف ما سرمايه‌گذاري و ايجاد شغل در جنوب کرمان است.

وي با اشاره به بازديد از شرکت منگنز شهاب شرق در شهرستان عنبرآباد و اينکه اين کارخانه در روزهاي اخير به بهره‌برداري مي‌رسد، افزود: معادن کرور در منطقه رودفرق عنبرآباد مورد بازديد قرار گرفته و اکتشافات اين معادن توسعه داده مي‌شود.

اسکندري‌نسب با بيان اينکه با استقلال اين سازمان، اداره بازرگاني نيز زيرمجموعه آن قرار گرفت، تصريح کرد: تمام پرونده‌هاي صنعتي و مربوط به معادن جنوب کرمان به اين نهاد ارسال شده که 2 هزار و 300 پرونده است.

وي خاطرنشان کرد: بازرگاني خارجي براي نخستين‌بار در جنوب کرمان راه‌اندازي شده که دو کار اصلي ثبت سفارشات و صدور کارت بازرگاني براي تجار را انجام مي‌دهد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: زمين پايانه صادراتي جنوب کرمان تهيه شده و کارهاي مقدماتي ايجاد آن انجام و کارهاي مربوط به پايانه توسط بازرگاني خارجي انجام مي‌شود.

اسکندري‌نسب ابراز داشت: مردم منطقه مي‌توانند معادن را شناسايي و ثبت دهند و فعاليت خود را آغاز کنند، هدف ما سرمايه‌گذاري و ايجاد شغل در جنوب کرمان است و مردم منطقه در اين زمينه در اولويت هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، تاریخ 11 بهمن 95، کد مطلب: 14629: www.mihansanat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین