پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
دی ماه امسال تولید هفت مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.در این مدت تولید وولیکس C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازان راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۳۳۸ دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید.
شعار سال: به نقل از ایسنا، تولید وولیکس C۳۰ اتومات شرکت خودروسازان راین نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۷۴ دستگاه در دی ماه ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

دی ماه امسال تولید م‌وی‌ام ۵۳۰ شرکت خودروسازی مدیران نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۷ دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ ۴CYL دیگر محصول خودروسازی مدیران نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۴۰ دستگاه در دی ماه ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید لند مارک گروه بهمن هم ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۹ دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید.

همچنین تولید خودروی سابرینا شرکت سازه‌های خودرو دیار نیز معادل ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از سه دستگاه در دی ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

تولید گریت وال M۴ دیگر محصول سازه‌های خودرو دیار هم با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از سه دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کد مطلب: 174837، www.eghtesadonline com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین