پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: پژوهش در حوزه صنعت زنجان رو به رشد است

شعارسال: غلامحسین جمیلی به بحث مهم پژوهش دراستان زنجان اشاره کردو افزود: با وجود فعالیت های صورت گرفته در زمینه پژوهش در حوزه صنعت باید پژوهش در این حوزه تقویت شود.

وی با بیان اینکه توجه به بحث پژوهش باعث توسعه اقتصادی جامعه می شود، اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم باید دانشگاهیان تعامل خود را با صنعت تقویت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای تعمیق و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید زیر ساختهای لازم برای اجرایی شدن این مهم در دستور کار دست اندکاران حوزه ذیربط قرار گیرد.

جمیلی با بیان اینکه باید موانع پیش روی پژوهش در حوزه صنعت رفع شود، یاد آورشد: باید دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن و دانشگاهیان نسبت به توسعه پژوهش در حوزه صنعت برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته توجه به بحث پژوهش باعث ارتقای اقتصاد و اشتغال شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: باید در دانشگاه ها فارغ التحصلان رشته های صنعت و معدن به سمت پژوهش در این حوزه ها تشویق و ترغیب شوند.

جمیلی ابراز کرد: خوشبختانه با مدیریت درست پژوهش در حوزه صنعت در استان زنجان رو به رشد است ولی باید بیش از این تقویت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21آذر1394، کد خبر: 2997797: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین