پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
بر اساس برآورد منابع غربی، تعداد نیروهای نظامی ایران از اکتبر سال جاری در سوریه رو به کاهش رفته است.

شعار سال: بر اساس برآورد منابع غربی، تعداد نیروهای نظامی ایران از اکتبر سال جاری در سوریه رو به کاهش رفته است.

بلومبرگ با اعلام این مطلب طی گزارشی مدعی شد: در اکتبر سال جاری وال استریت ژورنال اعلام کرده بود که تعداد نیروهای نظامی و داوطلب ایران در خاک سوریه حدود 7 هزار نفر است. ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، نیز تعداد نیروهای نظامی ایران در سوریه را 2 هزار نفر اعلام کرده بود.

بلومبرگ در این گزارش در ادامه ادعای خود نوشت: بر اساس برآورد مقامات رسمی آمریکا و غرب به تدریج از نیروی انسانی ایران در سوریه کاسته می شود. درهمین باره یک مقام ارشد دفاعی غرب می گوید در حال حاضر تنها 700 نیروی متعلق به ایران در سوریه علیه مواضع داعش می جنگند که البته شامل مستشاران نظامی ایران نمی شود.

گفتنی است؛ رسانه های غربی با توسل به داده های ساختگی در صدد القای شکست ائتلاف روسیه، ایران و سوریه علیه مواضع داعش هستند. در حال حاضر نیروهای مقاومت سوریه در حال پیشروی در استان حلب علیه گروه های تکفیری هستند و بر اساس اظهارنظر کارشناسان سیاسی، بعد از دیدار و گفت وگوی رئیس جمهور روسیه با مقامات تهران انتظار می رود این ائتلاف با قدرت بیشتری به عملیات خود ادامه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري موج نیوز، تاریخ انتشار 22 آذر 1394، کد مطلب: 4155: www. mojnews.com


خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین