پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۵۷۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
اقبال شاکری گفت: اولویت اصلی در شورای پنجم باید توسعه ارزش های اجتماعی بر اساس زندگی شهروندی با تکیه بر روحیه مشارکت و آرامش باشد.

شعار سال: اقبال شاکری رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت:شورای چهارم در مقایسه با دوره های پیشین تفاوت های محسوسی دارد به طوری که از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای ایجاد زیرساخت های لازم شهری توسط شهرداری استفاده کرده است.

شهرداری نیز با تمرکز بر احکام و مصوبات شورای شهر تلاش های قابل قبولی داشته است، ایجاد 120 کیلومتر خطوط مترو طی 3 سال گذشته دستاورد و اقدامی چشمگیر است.

بررسی یکپارچه بودجه شهرداری و کاهش چشمگیر اصلاحیه ها اقدام بسیار ارزنده ای است.

تا پیش از دوره چهارم تنها 3 کمیسیون تخصصی در شورای شهر فعال بود که در دوره چهارم به 6کمیسیون افزایش یافت، این یعنی نظارت تخصصی در شهر 2 برابر شده است.

اولویت اصلی در شورای پنجم باید توسعه ارزش های اجتماعی بر اساس زندگی شهروندی با تکیه بر روحیه مشارکت و آرامش باشد.

در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال باید اقتصاد شهری بر پایه کسب و کار درون شهری مورد توجه قرار گیرد. در این راستا شهرداری نیز با ایجاد زیرساخت ها می تواند نقش خود را در تحقق این امر مهم ایفا کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سامانه اطلاع رسانی تهران پرس، تاریخ 14 فروردین 96، کد مطلب: 150206: www.tehranpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین