پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع دوباره بسته حمایت غذایی به دستور رئیس جمهوری خبر داد و گفت: این بسته ها در میان افرادی که دچار فقر کالری هستند، توزیع خواهد شد.

شعارسال : علی ربیعی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای توزیع بسته حمایت غذایی، افزود: توزیع بسته حمایت غذایی، باهدف حمایت غذایی از گروه های هدف و مبارزه با سوء تغذیه و پیشگیری از کمبود پروتئین انجام می پذیرد.
از جمله اقدامات ارزشمندی که در دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه اجتماعی رخ داده، پوشش بیمه درمانی برای 10میلیون نفر و همچنین توزیع سبد غذایی در میان برخی از اقشار جامعه است که از کمبود مواد غذایی رنج می برد.
وزیر تعاون درباره توزیع بسته غذایی در این دوره گفت: در این مرحله علاوه بر کالاهای قبلی، پروتئین گوشتی نیز در بسته حمایت غذایی لحاظ شده است.
ربیعی اضافه کرد: روال دریافت بسته حمایت غذایی همانند دوره های گذشته است و دریافت کنندگان قدرت انتخاب کالا را دارند.
وی همچنین به توزیع کالاها در فروشگاه های طرف قرارداد اشاره کرد و گفت: خانواده ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های قبلی، کالاهای خود را دریافت کنند.
ربیعی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های غذایی از طریق کارت صورت می گیرد و افراد دارای کارت می توانند به فروشگاه های مشخصی مراجعه و نسبت به دریافت کالای خود اقدام کنند.
وزیر تعاون به شارژ کارت های بسته حمایت غذایی نیز اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، کارت های مورد نظر برای دریافت بسته غذایی شارژ می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار سه شنبه 24 آذر 1394 ، کد مطلب : 81878937 (5048262) : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین