پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
مقامات برخی کشورها از احتمال بروز حملات تروریستی در مراکز آموزشی خبر دادند.

شعارسال: به نقل از اسپوتنیک، مقامات دانشگاه ایندیانا ایالات متحده درباره احتمال بروز حمله تروریستی در این دانشگاه هشدار دادند.

هشدار مقامات دانشگاه در حالی رخ داد که مردی مسلح در محوطه دانشگاه دیده شد. اف بی آی طی بیانیه ای از کارکنان و دانشجویان درخواست کرد که در محلی که هستند، باقی بمانند تا ابعاد موضوع روشن تر شود. دانشگاه ایندیانا، یک کالج تحقیقاتی دولتی با حدود 30 هزار و 600 دانشجو است.

برخی مدارس شهرهای نیویورک و لس آنجلس نیز درباره احتمال بروز حملات تروریستی هشدار دادند، پس از بروز احتمال حمله تروریستی مدرسه شهر لس آنجلس تعطیل شد.

مقامات پاکستان نیز در سالگرد حمله تروریستی به مدرسه پیشاور این کشور اعلام کردند که موسسات آموزشی به ویژه مدارس دولتی ارتش در معرض خطر شدید حملات تروریستی قرار دارند.

در اولین سالگرد حمله به مدرسه پیشاور، تمام موسسات آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها در استان خیبر پختونخوا، پنجاب و سند پاکستان تعطیل شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 25آذر1394، کدخبر: 5187: www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین