پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: عربستان سعودی عقلانیت خود را در برابر ایران ازدست داده و اظهارات اخیر «بن سلمان» وزیر دفاع عربستان در رابطه با ایران نوعی ورشکستگی سیاسی و دفاعی است.

شعار سال: حسن هانی‌زاده اظهار کرد: عربستان سعودی عقلانیت خود را در برابر ایران ازدست داده و اظهارات اخیر «بن سلمان» وزیر دفاع عربستان در رابطه با ایران نوعی ورشکستگی سیاسی و دفاعی است.

وی تصریح کرد: تاثیرگذاری ایران در منطقه، موجب عصبانیت آل سعود شده و حرکت اخیر عربستان در نصب پرچم ایران در ورودی یکی از مساجد و مجبور کردن مردم برای عبور از روی پرچم ایران شاهد این ادعا است.

کارشناس مسائل غرب آسیا در رابطه با محاکمه شیخ عیسی قاسم گفت: در آستانه محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم عربستان با اعزام نیروهای کماندویی خود به بحرین، می‌خواهد مانع از هرنوع حرکت مردمی در برابر این اقدام شود.

هانی‌زاده با اشاره به شکست‌های نظامی عربستان در منطقه گفت: حرکت اخیر عربستان از خشم این کشور نسبت به ایران است و بیانگر از شکست این کشور درعرصه نظامی و سیاسی در عراق، سوریه و یمن دارد.

کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت و توانمندی عربستان برای بحران‌سازی در منطقه به شدت بالاست و توانایی ایران در جهت حل و فصل مشکلات و مسائل منطقه‌ای بیشتر از هر کشور دیگری است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 96، کد مطلب: 1100052: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین