پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: سمن ها و تشکل های مردم نهاد در استان گلستان تقویت خواهند شد.

شعار سال: محمود ربیعی بعدازظهر دوشنبه در جشنواره نشاط و امید جوانان استان گلستان، اظهار کرد: حضور جوانان، سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان گلستان در ماموریت های اداری باید در دستور کار سال ۹۶ قرار بگیرد.

وی افزود: بر این اساس بخش عمده ای از کارهای دولتی به سمن ها و تشکل های مردم نهاد واگذار می شود و ما بر این امر تاکید ویژه خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این اتفاقات باید دقیق و ملموس صورت بگیرد تا جوانان بخشی از کار را در دست بگیرند و این تشکل ها بهترین موقعیت برای با تجربه شدن جوانان است.

ربیعی ادامه داد: نشاط، امید، تدبیر و تلاش، موضوعاتی است که موجب امید به آینده در آحاد جامعه به خصوص جوانان می شود و امیدواریم با توجه بیشتر به جوانان، موجب حضور موفق آنها در جامعه شویم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 3973697: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
چه ارتباطی به معاون اقتصادی استان دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین