پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان با بیان این که اعتبار ورزش ایران در دولت یازدهم 10 برابر شد، گفت: اعتبارات ورزشی از 350 میلیارد تومان در سال 93 به سه هزار میلیارد تومان در سال 96 افزایش یافت.

شعارسال: سیدعلی آقا زاده شامگاه روز یکشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمان استان سمنان در سالن هلال احمر شهرستان سمنان افزود : در دولت یازدهم ، هزار و 200 طرح ورزشی در کشور به بهره برداری رسید و به مساحت سالن های ورزشی ایران بیش از یک میلیون متر مربع افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد : دولت در سال 93 بیش از 35 میلیارد تومان از جوایز ورزشکاران که دولت دهم به این قهرمانان تعهد کرده بود پرداخت کرد که این امر نشان دهنده حس مسوولیت و قدرشناسی دولت یازدهم است.

آقازاده اضافه کرد : در سال 94 اعتبارات ورزشی کشور بیش از هزار و 400 میلیون ریال مصوب شد که با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص این اعتبار جهش ارزشمندی در قهرمان پروری در کشور برداشته می شود.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان خاطرنشان کرد: طرح های منسجمی برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی تنظیم شده است و تا سه سال آینده هیچ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد : در دولت یازدهم بیش از 25 هزار نفر از قهرمانان جهانی و المپیک ایران به استخدام وزارت ورزش و جوانان در آمدند که این امر مبین توجه دولت به معیشت ورزشکاران است.

آقازاده اضافه کرد: باید برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار ورزشکارن در کشور بیش از پیش تلاش شود و باید در دولت دوازدهم به روند آرمانی در این موضوع برسیم.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قهرمان ارزشمند و ماندگار همواره قدردان خدمات رسانی دولت بوده اند و با آگاهی و بینش، روند تکریم ورزشکاران از سوی دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.

در این آیین چند تن از ورزشکاران،مربیان،داوران و بازنشستگان ورزشی استان سمنان تجلیل شدند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و ایرج رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان در این آیین حضور داشتند.

استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1396، کدخبر: 82529683: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین