پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
فرماندار قدس گفت: با اختصاص 13 میلیارد تومان اعتبارات برای افتتاح پروژه فاضلاب شهرستان قدس این طرح در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شعار سال: حسین کاغذ لو فرمانده شهرستان قدس اظهار کرد: یکی از الزامات موجود در این منطقه معطوف به پروژه فاضلاب شهری می‌شود که برای بهره برداری آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اختصاص 13 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه امیدواریم طرح مذکور تا پایان سال آینده افتتاح شود.

کاغذ لو گفت: طرح‌های برجسته دیگری در این شهرستان تعریف شده که با عنایت به زمان بندی‌های انجام شده و تامین اعتبارات لازم به تدریج عملیاتی می‌شود.

فرماندار قدس در خصوص علت زمان بر شدن پروژه ورودی این شهرستان، عنوان کرد: عدم همکاری مناسب پیمانکار و محدودیت‌های اعتباراتی 2 عامل در طولانی شدن روند احداث و بهره برداری از طرح مورد اشاره محسوب می‌شود.

وی یاد آور شد: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی‌های مجموع راه و شهرسازی این پروژه در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 ، کد خبر: 5428646 www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین