پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
عضو شورای اسلامی شهر قدس در پی رد دعوت شورای اسلامی شهر قدس توسط مدیر شرکت توزیع برق استان تهران، گفت: مسئولان استانی شرکت توزیع برق نسبت به شهر قدس بی‌تفاوت هستند.

شعار سال:


احمد خراسانی اظهار کرد: نارضایتی شهروندان عزیز قدس از خاموشی‌های فراگیر اخیر موجب شد تا اعضای شورای اسلامی شهر قدس پیگیر مشکلات باشند و از مدیران شهرستانی و استانی دعوت کردند تا با حضور در جلسه رسمی شورا پاسخگوی کاستی‌ها باشند که متأسفانه این مدیران با بی‌مسئولیتی در این جلسات حضور نیافتند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: علاوه بر دعوت رسمی از مسئولان، اعضای شورا مکاتبات بسیاری برای رفع مشکلاتی از جمله خاموشی کوچه و خیابان‌ها داشته‌اند که پاسخی دریافت نکردیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا اعضای شورا بنا بر مسؤولیت نظارتی خود این بی‌تفاوتی مسؤولان اداره برق را از طریق فرمانداری و استانداری پیگیری خواهند کرد.

خراسانی با اشاره به لزوم اهتمام مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم به یه ویژه در مناطق کمتر برخوردار خاطرنشان کرد: شهر قدس هنوز برای بسیاری از مدیران شناخته شده نیست،

عضو شورای اسلامی شهر قدس متذکر شد: گاه با روشن کردن یک خیابان می‌توان لبخند رضایت را با هزینه‌ای اندک بر لبان اهالی محله‌ای نشانند.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی راوی نیوز، تاریخ انتشار ۵ مرداد  1395، کد مطلب:1464574 : www.ravinews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین