پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: امسال بودجه استانی از عدد حدود 315 میلیارد تومان بیش از 110 درصد افزایش یافته است و باید مدیران اهتمام بیشتری برای جذب آن داشته باشند.

شعار سال: دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" عصر شنبه 20 خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: برنامه ششم توسعه از ابتدای امسال اجرایی شده و به دلیل اهمیت احکام اقتصادی برنامه، پیشنهاد داریم نشست فوق العاده ای در استان برگزار شود تا احکام اقتصادی برنامه ششم که برش های دستگاهی را شامل می شود، توضیح داده و دستگاه ها از همین ماه های نخست، درگیر این مسائل شوند.

وی افزود: یکی از احکام اقتصادی مبنی بر این است که اگر متوسط نرخ بیکاری استانی از کشور بالاتر باشد، از ظرفیت های تخفیفات مالیاتی مانند مناطق آزاد و مشوق های سرمایه گذاری استفاده کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: این احکام ظرفیت های زیادی در اختیار فرمانداران قرار می دهد و باید این عزیزان به احکام اقتصادی تسلط داشته و بند به بند آن را اجرا کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: افزایش بودجه استانی یکی دیگر از ظرفیت های احکام اقتصای برنامه ششم است و قدرت مانور استانداران و مدیران استانی براساس احکام برنامه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: امسال بودجه استانی از عدد حدود 315 میلیارد تومان بیش از 110 درصد افزایش یافته است و باید مدیران اهتمام بیشتری برای جذب آن داشته باشند.

پورابراهیمی در ادامه اظهار کرد: تغییرات مرتبط با تغییر کابینه نباید ذره ای در انجام وظایف مدیران در استان خللی وارد کند و نباید موجب شود در این چند ماه وقفه ای در فعالیت های اجرایی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: علی رغم اعلام استعفاء از سوی استاندار کرمان، درخواست کردیم با قوت و قدرت کارشان را ادامه بدهند و مجمع نمایندگان استان با تمام توان از ایشان حمایت کرده و می کند و باید کارها استمرار یابد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-3685-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین