پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: بازداشت‌ مدیران کانال‌‌ تلگرامی به علت انتشار اخبار کذب خسارت‌بار بوده به علاوه اینکه برخی از آنان مصداق جاسوسی نیز محسوب می‌‌شده است، و اقدام قوه قضاییه نیز در همین راستا بوده است.

شعار سالمحمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفتگو با فارس،‌ درباره باز داشت چند تن از مدیران کانال‌های تلگرامی، گفت: آنچه در بعضی از کانال‌های تلگرامی نشر می‌شود یک مجموعه اخبار کذب است که مربوط به اطلاعات محرمانه و درونی دستگاه‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: با رصد و پیگیری‌های طولانی که بر روی عوامل انتشار برخی از اخبار کذب یا محرمانه صورت گرفته است آنها بازداشت شدند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: عمده بازداشت‌ها به علت انتشار اخبار کذب خسارت‌بار بوده به علاوه اینکه برخی از آنان مصداق جاسوسی نیز محسوب می‌‌شده است، که اینگونه اخبار در چنین شبکه‌هایی که همگان اعم از دشمنان و جاسوسان نیز به آنها دسترسی دارند از مصادیق جرم است و بر همین مبنا باید با آن برخورد می‌شود و اقدام قوه قضاییه نیز در همین راستا بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار 23خرداد 96، کدمطلب:۵۴۳۷۹۳، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
بعضی از حرفها جای تامل بیشتر داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین