پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل(ع) گفت: در حال حاضر یکی از واحدهای موجود در طرح حاضر به فروش منزل باقیمت مصوب نیست و منتظر هستیم تا نظر مالک را جلب کنیم و پس‌ازآن اقدام به آغاز گسترش فاز عمرانی خواهیم کرد.

شعار سال: امیر عبادی رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه‌ی گسترش فاز عمرانی امامزاده اسماعیل(ع) انجام شده است تا علاوه بر آستان مقدس، مسجد، مدرسه، مهدکودک و سالن‌های متعددی نیز در کنار امامزاده قرار گیرد..

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ی جامع در سه فاز برنامه‌ریزی‌شده تا به انجام برسد، افزود: تاکنون نیز هزار و 200متر زمین خریداری‌شده که آماده‌ی شروع عملیات عمرانی است و برنامه‌ی طرح جامع هم ارائه شده و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز طرح را پذیرفته است.

رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل(ع) اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد یکی از واحدهای موجود در طرح حاضر به فروش منزل باقیمت مصوب نیست و منتظر هستیم تا نظر مالک را جلب کنیم و پس‌ازآن فاز عمرانی که شامل مسجد، مدرسه، مهدکودک و سالن‌های متعدد است را احداث و اجرا خواهیم کرد.

عبادی خاطرنشان کرد: تحقق برنامه‌های صورت گرفته در فاز عمرانی موجب می‌شود تا شاهد تحول عظیمی در فضای فیزیکی و عمرانی امامزاده باشیم و البته این در حالی است که طرح دامنه‌دار بوده است اما به‌محض خریداری اقدامات اولیه آغاز و جذب مالی خواهد شد و پس از جذب مالی اقدام به کارخواهیم کرد.

وی در رابطه با برنامه‌های گسترده فرهنگی و دینی آستان امامزاده اسماعیل(ع) اظهارکرد: برنامه تفسیر قرآن آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین روزهای یکشنبه از ساعت 19 الی 20 در آستان مقدس امامزاده اسماعیل برگزار می‌شود، همچنین همه روزه در آستان امامزاده اسماعیل(ع) اقامه نماز جماعت ظهر و شب همه روزه در حال برگزاری است.

عبادی خاطرنشان کرد: شب‌های جمعه از ساعت 12 تا 2و 30 دقیقه بامداد مراسم سحرگاهی دعای کمیل با نوای محمد نبوی و سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی خضری را خواهیم داشت که برنامه مهم و تأثیرگذاری در فضای معنوی و فرهنگی شهر است و همچنین صبح جمعه از ساعت شش تا نه مراسم دعای ندبه با مداحی و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت غلامی، فرمانی، سلیمانی، نریمان و گلدوز برگزار می‌شود.

کارگاه نهج‌البلاغه پژوهی برگزار خواهد شد

رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل(ع) اظهار کرد: کارگاه‌های نهج‌البلاغه پژوهی، تاریخ تحلیلی اسلام و کلام و اعتقادات از جمله برنامه‌‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود و به‌صورت کارگاهی و کار گروهی این جلسات دایر خواهد شد و کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند در این رشته‌ها حضور پیدا کنند.

عبادی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده تا کلاس‌های سالانه نهج‌البلاغه پژوهشی برگزار شود که جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد و در حال حاضر در حال رایزنی با اساتید ویژه‌ی آن هستیم.

رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل(ع) یادآور شد: در بخش بانوان نیز روزهای یکشنبه از ساعت 11 تا 13 جلسه‌ی تفسیر قرآن را خواهیم داشت و ضمن اینکه اداره کل اوقاف درزمینه اوقات فراغت تابستانی در رشته‌های قرآن، قرائت قرآن، حفظ و مفاهیم قرآن و همچنین کلاس‌های هنری در دستور کار قرار دارد.

عبادی اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌هایی درزمینه اردوهای تفریحی برای جوانان در نظر گرفته‌شده که در آینده‌ای نزدیک اردوهای تفریحی به مشهد مقدس، شمال، قم، جمکران و بعضی از مناطق زیارتی و تفریحی در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس هیئت‌امنای امامزاده اسماعیل(ع) در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی ورزشی نیز برنامه‌ریزی‌شده تا یک واحد پینگ‌پنگ و استخر نیز تأسیس شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 964-1494-5:www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین