پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري از آغاز پروازهاي تابستاني امسال خبرداد و گفت: مجوز بيش از 90هزار و 550 سورتي پرواز به صورت برنامه اي و فوق العاده براي اين ايام صادر شده است.

شعار سال: رضا جعفرزاده اظهارداشت: در مجموع بيش از 90هزار و 550 پرواز به صورت برنامه اي و فوق العاده در مسيرهاي داخلي و خارجي برنامه ريزي شده كه از اين تعداد 62960پرواز برنامه اي، 2368 پرواز فوق العاده در مسيرهاي داخلي و 19870 پرواز برنامه اي و 5357پرواز فوق العاده در مسيرهاي بين المللي است.

وي افزود: شركت هاي هواپيمايي ملزم هستند به منظور سهولت دسترسي به نرخ هاي بلیت پروازها در مسيرهاي مختلف، ليست نرخ هاي آناليز شده و نهايي را از طريق وب سايت هاي رسمي خود و يا دفاتر خدمات مسافرت هوايي در اختيار متقاضيان قرار دهند.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به اينكه امكان اعتبار سنجي بليت هواپيما از طريق سايت سازمان و انجمن شركت هاي هواپيمايي فراهم شده است بر لزوم اهتمام بيشتر شركت هاي هواپيمايي و مراكز توزيع بليت هواپيما به توصيه هاي دفتر نظارت سازمان هواپيمايي كشوري تاكيد كرد.

جعفرزاده اجراي دستورالعمل حقوق مسافر توسط شركت هاي هواپيمايي را الزامي دانست و ادامه داد: سازمان هواپيمايي كشوري ملاك عملكرد شركت هاي هواپيمايي را رعايت حقوق مسافران و جلب رضايت آنها مي داند.

وي با بيان اينكه اكيپ هاي نظارتي در ايام تابستان افزايش مي يابد، تأكيد كرد: سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي نظارت‌هاي دقيق بر فروش بليت هواپيما به خصوص در ايام پيك سفرها كه تقاضا در اين بخش بالاست، تلاش مي‌كند بررسي‌هاي جامعي داشته و نظارت هاي بيشتر و منسجم تري اعمال كند.

جعفرزاده در پايان از متقاضيان خريد بليت هواپيما خواستار شد: نسبت به تهيه بليت هواپيما از مراكز و سايت هاي غير مجاز خودداري كرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بليت خارج از نرخ ارائه شده توسط شركت هاي هواپيمايي از سوي دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز بند الف مي توانند از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري به نشاني www.cao.ir اقدام و يا در صورت لزوم با شماره تلفن هاي 229-329-66078700 دفتر رسيدگي به شكايت آنها اقدام لازم صورت گيرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وسایت سازمان هواپیمایی کشوری، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 21456:www.cao.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین