پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
پنجمین جشنواره منطقه‌ای "تئاتر سوره " 30 تیر تا یکم مردادماه از سوی حوزه هنری خراسان شمالی و با حضور نه گروه نمایشی به میزبانی بجنورد برگزارمی‌شود.

شعار سال: وحید نمازی از برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاترسوره با حضور استان‌های گلستان، مازندارن، خراسان شمالی،خراسان رضوی، سمنان و البرز در قالب نمایش‌های صحنه‌ای در مجموعه تئاتر شهر بجنورد خبر داد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود:نمایش‌های «دشمن خدا» به کارگردانی عماد الدین رجبلو، «پروانه و ناقوس» به کارگردانی سینا دلشادی، «پیچ تند» به کارگردانی غلامرضا یوسفی، «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی سید امیر حسین جان‌نثار ، «اتاق 1216» به کارگردانی کیوان صباغ، «رویایی خیس حوالی پلک‌هایت» به کاگردانی احسان روحی، «جوجه اردک زشت» به کارگردانی فرزاد صبوری، «ترانه» به کارگردانی ندا قربانیان و «پلاس پلاس به توان دو» به کارگردانی محمدرضا مرتضوی در این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

نمازی با اشاره به اینکه شعار این دوره جشنواره تئاتر سوره، " اخلاق برای همه " می‌باشد، ادامه داد: امید است برگزاری این جشنواره با توجه به حضور گروه‌های مطرح نمایشی کشور در این منطقه، در ارتقاء سطح دانش علمی و عملی هنرمندان جوان استان موثر بوده و موجب ایجاد بستری برای تولید آثار فاخر گردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421001569:www.khorasan-shomali.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
به امید خدا اثار خوبی رو شاهد خواهیم بود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین