پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هر پنج گروه اعزامی دانش‌آموزان استان زنجان در جشنواره نوجوان خوارزمی درخشش داشتند.

شعار سال: محمود شهبازی اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی برای سومین سال پیاپی است که در دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف ارتقای دانش و مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان و کاربردی کردن دانش و ارتباط آن با نیازهای جامعه و موقعیت‌های زندگی اجرایی می‌شود، افزود: توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش‌آموزان برای ورود به رقابت‌های علمی از دیگر محورهای این دستگاه است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان به اینکه در سال‌جاری بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز استان زنجان در شش محور در جشنواره خوارزمی شرکت داشتند، گفت: علوم آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعه و پژوهش، دست‌سازه‌ها، زبان انگلیسی و بازارچه‌های دانش‌آموزی رشته‌های این جشنواره هستند.

شهبازی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت ۱۰ دانش‌آموز برگزیده استان زنجان به مرحله کشوری اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری از ۲۵ تا 27 مرداد‌ماه در شهر مشهد مقدس برگزار شد، عنوان کرد: دانش‌آموزان استان زنجان در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه نماینده استان زنجان در رشته زبان و ادب فارسی رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده است، گفت: رتبه نخست محور پژوهش نیز به دانش‌آموز زنجانی رسید.

شهبازی با اشاره به اینکه دانش‌آموز استان زنجان رتبه دوم دست سازه‌های کشور را از آن خود کرد، افزود: در فعالیت‌های آزمایشگاهی و زبان انگلیسی نیز دانش‌آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه سومی شدند.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره نوجوان خوارزمی پنج مقام اول تا سومی از آن دانش‌آموزان استان زنجان شده است، بیان کرد: در حقیقت هر پنج گروه اعزامی از استان زنجان موفق به کسب رتبه شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان زنجان)، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 13960530001616:www.zanjan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین