پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وعده‎های رئیس‎جمهور و مطالبات مردم ایجاد راه‎آهن گرگان ـ مشهد بود که امیدواریم این آرزوی 38 ساله در دولت دوازدهم محقق شود.

شعار سالشهرام کوسه‎غراوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزوهای 38 ساله مردم که هنوز به ثمر ننشسته است راه‎آهن گرگان- مشهد است، روحانی در سفر به استان گلستان وعده داد تا این مهم محقق شود که امیدواریم این پروژه در دولت دوازدهم به ثمر برسد.

وی تصریح کرد: استان گلستان به دلیل شرایط و موقعیت خاصی که دارد باید همه مبالغ خرید تضمینی پرداخت شود که بیش از 70 درصد پرداخت نشده است.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزی، گردشگری و صنعت محور توسعه استان گلستان است، افزود: داستان گلستان یک استان کشاورزی است، زیتون‎کاران و کلزاکاران در مواردی مشکل دارند سرمازدگی همه محصولات را از بین می‎برد و گاهی خسارت آنها پرداخت می‎شود.

کوسه‎غراوی بیان کرد: وزیر کشور قول مساعد داد که سه مرکز بخش‎های استان تبدیل به شهر شود گلیداغ، دوزین و صادق‎آباد که امیدواریم این امر محقق شود تا شاهد شهر شدن این بخش‎ها باشیم.

وی توضیح داد: شهر فراغی چند سالی است که شهر شده است وقتی وارد این منطقه می‎شویم هیچ نشانی از شهر در آن دیده نمی‎شود نه اداره‎ای دارد و نه بانک؛ و در واقع یک روستا-شهر است.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوهتپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز فرودگاه کلاله برای دومین بار شاهد پرواز بود با توجه به اینکه توسعه یک استان به فرودگاه آن است و خوشبختانه دو فرودگاه در مرکز و شرق استان وجود دارد که امیدواریم شاهد پرواز پایدار در فرودگاه شرق استان باشیم در این زمینه قول‌هایی از آخوندی وزیر دولت گرفتیم و امیدواریم که پرواز پایدار در فرودگاه شرق استان اتفاق بیافتد.

کوسه‌غراوی در خصوص سد نرماب ـچهل‌چای مینودشت بیان کرد: این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که با تزریق اعتبارات امیدواریم در سال 1397د به بهره‌برداری برسد، بیمارستان شهر گالیکش نیز وزیر بهداشت قول مساعد داد که در این منطقه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: فاینانسور آزادراه کلاله- آشخانه آماده است و پیگیری می‌شود تا راه امن از مسیر گلیداغ به آشخانه داشته باشیم.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ایجاد انگیزه و روحیه باید دوطرفه باشد تا خدمت‌رسانی به مردم به صورت توام افزایش پیدا کند توان مضاعف در انجام مسوولیت باعث پیشبرد اهداف استان در زمینه توسعه خواهد بود.

کوسه‌غراوی،رأی اعتماد نمایندگان به وزاری دولت دوازدهم را نشان از همراهی مجلس با دولت عنوان کرد و گفت: این مهم نشان می‌دهد که مسؤولان می‌خواهند به مردم خدمت کنند.

وی با تبریک عید سعید قربان گفت: گلستان از نظر امنیت در کشور بی‌نظیر است کشور ما بیش از هرچیزی نیازمند اشتغال است مخصوصا باید نگاه ویژه به استان‌های مرزی به ویژه استان گلستان از لحاظ ایجاد اشتغال شود روستاییان آب و برق و تلفن دارند اما بیشتر اشتغال می‌خواهند اگر اشتغال نباشند آنها به مرکز شهرها رفته و حاشیه‌نشینی ایجاد می‌کنند آنوقت چه کسی باید مرزها را نگهداری کند.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوهتپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار رسیدگی به امور استان‌های مرزی به ویژه گلستان از واجبات است و امیدواریم در دولت دوازدهم این اتفاق رقم بخورد.

کوسه‌غراوی بر لزوم مدیریت منابع انسانی تأکید کرد و متذکر شد: مدیریت منابع انسانی، کنترل و نظارت نیروها بسیار مهم است اگر در این دقت نظر بیشتری شود میزان بهره‌وری افزایش خواهد یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960609000886، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین