پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، ‌در دیدار با مدیران اداره کل راه و شهرسازی گلستان، لازمه مدیریت موفق را صمیمت و یکپارچگی عنوان کرد و گفت: مدیران نباید مانند جزایر از هم جدا عمل کنند. کشور به همدلی نیاز دارد تا به جلو برود. ما 10 سال از چشم انداز 20 ساله را طی کردیم، ولی آیا آنقدر که باید پیشرفت کرده‌ایم؟
شعارسال: آیت الله سید کاظم نورمفیدی، به اجرای برخی طرح های غیر ضروری در استان اشاره کرد و گفت: گاهی احساس می‌کنم برخی هزینه‌ها ضرورت ندارد، در شرایطی که جوانان ما بیکارند و پروژه‌های نیمه کاره زیادی مانده است .

وی خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی گلستان خواستار پیگیری راه آهن گرگان‌، گنبد، مشهد شد و گفت: متاسفانه ایستگاه گرگان را جابجا کردند و حالا مردم مجبورند برای قطار پول آژانس و تاکسی بین شهری بدهند. قطار وسیله‌ای ایمن، کم هزینه و مردمی است، ولی ایستگاه گرگان که مرکز استان است را نادیده گرفته‌اید.

امام جمعه گرگان احداث ایستگاه راه آهن در نزدیکی شهر را وعده دولت عنوان کرد و ادامه داد: می‌خواهم به آقای آخوندی نامه بزنم و بپرسم چرا ایستگاه را جابجا کرده‌اید. راه آهن برای مردم است و باید نزدیک مردم باشد.

وی تصریح کرد: من به شدت مخالف تغییر ایستگاه راه آهن گرگان هستم و محکم پای این موضوع می‌ایستم.

در این دیدار، ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل جدید راه و شهرسازی گلستان هم از تلاش خود برای مدیریت جهادی در این سمت خبرداد و بیان کرد: باید ریسک منطقی داشت تا بتوان موضوعات استان را پیش برد.

‌وی از 89 پروژه برای دهه فجر خبر داد و گفت: تقاطع یساقی به زودی کلنگ زنی می‌شود.

‌مبارک قدم خاطرنشان کرد: راهداران ما با حداقل امکانات در برف و سرما مشغول خدمت به مردم هستند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تین نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 بهمن 1394، کد خبر: -، www.tinn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین