پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۷۹۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
نایب رئیس کمیسیون مشترک تنظیم مقررات مالی آموزش و پرورش از بررسی طرح ایجاد بانک فرهنگیان و قرار گرفتن صندوق ذخیره فرهنگیان در زیرمجموعه این بانک در این کمیسیون خبر داد.

شعارسال: جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به برگزاری دومین جلسه "کمیسیون مشترک تنظیم مقررات مالی آموزش و پرورش" طی هفته گذشته، گفت: در این جلسه طرح ایجاد بانک فرهنگیان و ادغام صندوق ذخیره فرهنگیان با این بانک مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین صحبت‌هایی کلی درباره اقتصاد آموزش و پرورش بیان شد و طرح‌ها و لوایح مرتبط با آن در مجلس و دولت معرفی و قرائت شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه "کمیسیون مشترک تنظیم مقررات مالی آموزش و پرورش" به دنبال دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی به وضعیت معیشت فرهنگیان تشکیل شده است، ادامه داد: هیات رئیسه این کمیسیون از 7 نماینده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، 7 نماینده عضو کمیسیون برنامه بودجه و 7 نماینده عضو کمیسیون اجتماعی تشکیل شده‌ است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این کمیسیون مشترک را فرصتی برای آموزش و پرروش دانست و افزود: "رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی فرهنگیان" با هدف ارائه فکر جدید در رابطه با ارتقاء وضعیت معیشت و تسهیلات آموزش و پرورش و ارائه طرحی برای رسیدگی به وضعیت آموزشی دانش‌آموزان را از جمله اهداف کمیسیون فوق معرفی کرد.

کوچکی‌نژاد شفاف‌سازی مسائل مربوط به امور مالی و اقتصادی وزارت آموزش و پرورش از اهداف شکل‌گیری این کمیسیون مشترک برشمرد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: جهانبخش محبینیا رئیس، اینجانب نایب رئیس اول، علی کاظمی نایب رئیس دوم، محمد خدابخشی سخنگو و فریده اولادقباد دبیر اول و محسن بیگلری به‌عنوان دبیر دوم این کمیسیون، هیات رئیسه آن را تشکیل می‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 15شهریور1396، کدخبر: 347513 : www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین