پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
در جریان عملیات امروز نیروهای متحد در غرب دیرالزور، مجتمع های مسکونی دانشگاه الجزیره، مدرسه الرواد، پایگاه پدافند هوایی و مزارع حومه فرات در شرق منطقه بغیلیه از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد

شعار سال: آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه پاکسازی بخش غربی شهر دیرالزور موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، منطقه «بغیلیه» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان پاکسازی این منطقه ده ها تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ درگیری ها در حومه این منطقه ادامه دارد و نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در مناطق آزاد شده تثبیت کنند.


از حومه شرقی ارتفاع الثرده هم خبر می‌رسد نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند شرکت گاز «نیشان» و ایستگاه پمپاژ آب را به طور کامل پاکسازی کنند و ۲۰ تروریست را از پای درآورند.

از سویی دیگر نیروهای متحد عملیاتی را در حومه میدان « البانوراما» انجام دادند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند میدان « الکروم» را به کنترل خود درآورند و ده ها تن از تروریست‌ها را هم در این محور کشته و زخمی کنند.


گروهی دیگر از نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی دیگر را در این محور انجام دادند و توانستند پایگاه نظامی «الضامن» را هم از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ در این عملیات هم ۴۰ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

در جریان عملیات امروز نیروهای متحد در غرب شهر دیرالزور، مجتمع های مسکونی دانشگاه الجزیره، مدرسه الرواد، پایگاه پدافند هوایی و مزارع حومه رود فرات در شرق منطقه بغیلیه هم از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد و خبرها حاکیست پیشروی‌ها به سمت شمال منطقه ادامه دارد.


از بخش شرقی هم خبر می‌رسد نیروهای دموکراتیک کرد به پنج کیلومتری ورودی شهر دیرالزور رسیده اند.با عقب نشینی‌های سریع عناصر تروریستس داعش، نیروهای کرد در دو روز گذشته در بخش بیابانی شرق دیرالزور حدود ۷۰ کیلومتر پیشروی کرده اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ 24 شهریور 96، کد مطلب: 774533: www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین