پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به بخشنامه ممنوعیت واردات برنج از اول شهریور گفت: در همین بازه زمانی 200 هزار تن برنج وارداتی در گمرک کشور انبار شده که برای ترخیص و وارد کردن آن به بازار لابی‌هایی نیز در جریان است.

شعار سال: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه آشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت واردات هرگونه برنج از تاریخ اول شهریور گفت: اخباری در دست داریم که در همین بازه زمانی حدود 200 هزار تن برنج وارداتی در گمرک کشور انبار شده است.

وی ادامه داد: لابی‌هایی در جریان است تا این 200 هزار تُن برنج وارداتی را از گمرک ترخیص کرده و وارد بازار کنند.

قربانی با اشاره به اینکه طبق شاخص‌های تورم همه محصولات کشاورزی 10 الی 15 درصد افزایش قیمت داشت، گفت: با وجود این، امسال برنج هنگام برداشت محصول 25 درصد کاهش قیمت داشت که این ناشی از واردات بی‌رویه است.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ستاد تنظیم بازار انتظار داریم که براساس بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی مانع ورود برنج‌های وارداتی غیرقانونی به بازار و ضرر بیشتر برنج‌کاران شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری فردا، تاریخ 22 شهریور 96، کد مطلب: 723711: www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین