پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

مدل واکنش‌های خریدار در قبال تبلیغات

در این اینفوگرافی به بررسی تمامی واکنش‌هایی که یک خریدار می‌تواند در قبال تبلیغات داشته باشد اشاره کنیم.

شعارسال: در این اینفوگرافی به بررسی تمامی واکنش‌هایی که یک خریدار می‌تواند در قبال تبلیغات داشته باشد اشاره کنیم. در ابتدا مخاطب ما از وجود کالایمان آگاهی ندارد و ما بایستی این آگاهی (Awareness) را در او به وجود بیاوریم. برای دیدن مراحل بعدی با اینفوگرافی «مدل واکنش‌های خریدار در قبال تبلیغات» همراه باشید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مدیر تی وی، تاریخ انتشار: 16آبان1395 ، کدخبر: -: www.modir.tv


خبرهای مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین