پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
قاضی سلیمان عفیف، دادرس دادگاه کیفری ۲ بندرعباس راننده بی احتیاط را به انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جهت خط کشی گذرگاه‌های عابرپیاده محکوم کرد.

شعارسال : به گزارش میزان، قاضی عفیف راننده بی احتیاط را به انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جهت خط کشی گذرگاه‌های عابرپیاده محکوم کرد.

قاضی خوش اندیشه و متعهد هرمزگانی که از قضات پیشرو دستگاه قضایی است دراین باره گفت: این فرد با بی‌احتیاطی در رانندگی منجر به تصادف و صدمه بدنی به شاکی شده بود که در بخش مجازات کیفری عمومی، به جای " چهارماه حبس" به انجام "۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان" جهت "خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده" محکوم شد.

وی افزود: اعمال مجازات حبس برای مجرمان علاوه بر ایجاد مشکلات اقتصادی، فرهنگی، روحی-روانی و عاطفی برای خود مجرم و خانواده‌های آنان، هزینه‌های زیادی نیز بر بیت‌المال و حاکمیت تحمیل می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 12مهر 1396 ، کدخبر:www.tabnak.ir، ۷۳۵۴۴۹


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین