پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مرکز رسانه ای تیپ فاطمیون کلیپی دیدنی از حضور سردار سلیمانی در کنار رزمندگان افغانستانی در سوریه منتشر کرد.

شعار سال: با حمله گروه‌های تروریستی بهسوریهو نابودی مناطق و شهرهای مختلف این کشور ارتش سوریه و نیروهای مردمی برای بیرون راندن گروه های تکفیری به پا خاستند. در کنار این نیروهای داخلی گروه های نظامی و رزمندگان ایران و افغانستانی نیز برای دفاع از حریم و حرمحضرت زینب (س)و مقابله به گروه‌های تکفیری در خارج از مرزهای کشور در کنار نیروهای مدافع ارتش سوریه حضور پیدا کردند.

نامسردار سلیمانیکه این روزها زمزمه زبان بسیاری از مردم است پس از فتوحات و پیروزی ها برداعشدر عراق و سوریه بر زبان افتاد و البته لرزه ای بر جان داعش و تروریست ها انداخت.

در جریان مقابله با این گروه‌های تکفیری، نیروهای ایرانی و افغانستانی با برادری و شعار لبیک یا زینب در کنار هم حضور یافتند که این خود مقدمه بسیاری از پیروزی ها شد.

مرکز رسانه ای تیپ فاطمیون که نیروهای افغانستانی را در سوریه برای مقابله با داعش ساماندهی می‌کند ویدئویی دیدنی از حضور سردار سلیمانی در کنار رزمندگان افغانستانی در سوریه منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 13 مهر 96، کدمطلب:۶۲۶۸۳۴۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین