پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون مصوب کرد که سرمایه گذاران در بخش حمل و نقل ریلی از معافیت های مالی و امتیازاتی برخوردار شوند.

شعار سال: علی نعمت چهاردولی از بررسی لایحه احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

نماینده مردم ملایر درمجلس افزود: در نشست امروز طرح حمل و نقل ریلی و جاده ای با حضور پورسیدآقایی مدیرعامل راه آهن کشور، کشاورزیان رئیس سازمان راهداری، امینی معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد که در این رابطه ماده 13 طرح مذکور پس از اصلاحات تصویب شد.

وی در مورد ماده 13 طرح فوق اظهارکرد: موضوع برخورداری سرمایه گذاران در بخش حمل و نقل ریلی از امتیازات و معافیت های مالی در کمیسیون عمران مجلس بررسی و مصوب شد.

چهاردولی افزود: با توجه به مطالب مذکور شرکت ها و سرمایه گذارانی که در بخش مناطق محروم سرمایه گذاری کنند از معافیت های مالی برخوردار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار 5 بهمن 1394، کد مطلب: 81935428 (5128245) : www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین