پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «زمانی که آقای تندگویان به همدان آمدند پیرامون موضوع جوانان با ایشان جلسه داشتیم» گفت: به ایشان گفتیم برنامه احیای سازمان ملی جوانان را آغاز کنیم ما هم در مجلس حمایت می‌کنیم. جوانان سرمایه ملی مان هستند و این حوزه سازمان و وزارتخانه مستقل می خواهد. ما قریب به 20 میلیون جوان داریم که باید مورد توجه قرار گیرند.

شعار سال: «امیر خجسته» نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی پیرامون بررسی لایحه احیای سازمان ملی جوانان گفت: مطالبات تیم های ورزشی از وزارت ورزش و جوانان زیاد بوده و برای حل مشکلات جوانان حق مطلب ادا نشده است. کشورهای پیشرفته وزارت جوانان دارند و ما در ایران به دنبال این هستیم که سازمان ملی جوانان را احیا کنیم تا بتواند مستقل عمل کند.

خجسته با تاکید بر اینکه «سازمان ملی جوانان باید مورد توجه ویژه مجلس و دولت قرار گیرد» تصریح کرد: این سازمان باید به صورت مستقل برنامه داشته باشد. وزرات ورزش و جوانان درگیر برنامه های خود با سازمان های مختلف است و در این صورت حجم مشکلات این وزارتخانه هم کاهش خواهد یافت.

خجسته با تاکید بر اینکه «زمانی که آقای تندگویان به همدان آمدند پیرامون موضوع جوانان با ایشان جلسه داشتیم» گفت: به ایشان گفتیم برنامه احیای سازمان ملی جوانان را آغاز کنیم ما هم در مجلس حمایت می‌کنیم. جوانان سرمایه ملی مان هستند و این حوزه سازمان و وزارتخانه مستقل می خواهد. ما قریب به 20 میلیون جوان داریم که باید مورد توجه قرار گیرند.

خجسته با اشاره به اینکه «احیای سازمان از بهمن 95 مطرح شد» تصریح کرد:‌ در حال حاضر آقای تندگویان در این خصوص خوب عمل می کنند و ما به ایشان امیدواریم.

خجسته پیرامون مسئله تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: متأسفانه بحث تحقیق و تفحص در مجلس نهم نیمه کاره باقی ماند. در آغاز کار مجلس دهم با آقای لاریجانی صحبت کرده و به ایشان گفتیم که به طور ویژه ورود کنند. پس از مذاکره، رئیس قوه قضاییه و دادستان تهران به موضوع ورود کردند و در شعبه هفتم دادستانی پرونده ای برای این موضوع باز شد و تعدادی دستگیر شدند.

او ادامه داد: تقریبا یک سال و نیم از این بحث می گذرد و اختلاس ها، تضییع بیت المال و مسأله بانک دی را به آقای دولت آبادی در میان گذاشتیم و تیم تحقیقات کار می کنند. انتظار داریم پیگیری این مسئله بیشتر از این طولانی نشود.

نماینده مردم همدان با تاکید بر اینکه «تاکنون به نتیجه خوبی در تحقیق و تفحص رسیدیم» تصریح کرد:‌ 500 میلیون دلار از صرافی بانک دی اختلاس شده بود که به بیت المال برگشت. متأسفانه مفسدان اقتصادی با قدرت عمل می کنند و ما در مقابل آن ها ایستاده ایم. خوشبختانه امروز در بنیاد توجه ویژه ای به ایثارگران می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با اشاره به اینکه «متاسفانه وضع خوبی در بنیاد شهید نداریم» گفت: در حال حاضر 1800 میلیارد بدهی بانکی به بیمه دی داریم. بهداشت و درمان ایثارگران رها شده و به بیمه دی محول شده است.

خجسته در خاتمه گفت: در خصوص بانک دی و کوثر به جد دنبال تحقیق و تفحص هستیم و تا زمانی که حقوق ایثارگران را نگیریم از این کار دست بر نمی‌داریم. ما با شهدا عهد بستیم و معامله گر نیستیم. حق ایثارگران قابل مذاکره نیست و کسانی که دستبرد به بیت المال زدند باید پاسخگو باشند. کسی که مدیرعامل بانک دی بوده و این همه اموال را با تبانی کرده و وام های کلان بدون تضامین به دیگران منتقل کرده، باید آن ها را بازگرداند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کد مطلب: 630703 ، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین