پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: با توجه به تهدیدات موجود در منطقه مانند گروه تروریستی داعش و ائتلاف غربی- عبری - عربی نیاز به تسلیحات دفاعی صلح آمیز برای کشورمان وجود دارد .

شعارسال: اصغر سلیمی ، در واکنش به پیشنهاد وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه در صورت لزوم تحریم‌های جدیدی علیه ایران به خاطر برنامه موشک بالستیک اعمال شود، گفت: همگان می دانند که حوزه دفاعی کشورمان خصوصا صنایع موشکی تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و صرفا جنبه دفاعی دارد لذا بیان چنین مطالبی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران هیچگاه به کشوری تجاوز نکرده بلکه همواره مورد هجوم دشمنان بوده است، اظهار کرد: عقل حکم می کند برای دفاع از کشورمان مجهز به ابزارهای مورد نیاز باشیم لذا غربی ها نمی توانند نسبت به نیازهای ایران در حوزه دفاعی اظهار نظر کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات موجود در منطقه مانند گروه تروریستی داعش و ائتلاف غربی- عبری - عربی نیاز به تسلیحات دفاعی صلح آمیز برای کشورمان وجود دارد لذا موضع گیری فرانسوی ها در این خصوص منطقی نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه مسئول سیاست خارجی اروپا نیز در سفر به آمریکا از نگرانی مشترک این اتحادیه با ایالات متحده در خصوص موضوع موشکی کشورمان سخن گفته بود، تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید از مسیر سیاست های یکجانبه و خصمانه آمریکا فاصله بگیرد زیرا پیروی از ایالات متحده به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان فرانسوی در اظهاراتشان تدبیر بیشتر کنند و به سمت تعامل بیشتر با جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای حرکت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 25آبان1396 ، کدخبر: 356762: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین