شعارسال: رنو فرانسه در بیانیه ای این شرکت بازار ایران را بخشی مهم از راهبرد خود می داند و این بازار را آرام و پایدار می پندارد.
باتوجه به لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران و ازسرگیری روابط بانکهای فرانسه و ایران، رنو به شکلی قابل توجه عملیاتش را در ایران افزایش می دهد و آماده ارائه مدل های جدید با همکاری شرکای بومی اش در ایران است.
برنار کامبیر مدیر شرکت رنو در منطقه آفریقا - خاورمیانه - هند گفت:« ایران با داشتن بازاری برای عرضه دو میلیون خودرو تا دو هزار و بیست پتانسیلی غیرقابل انکار دارد. رنو طرح های بلندپروازانه ای در ایران دارد و گفتگوهای تکمیلی هم اکنون با سایپا و ایران خودرو برای افزایش حضور ما، توسعه ساختارهای ما و حمایت از بخش خودرو در ایران درحال برگزاری است.»
فروش شرکت خودروسازی رنو در ایران در سال دو هزار و پانزده نسبت به دو هزار و چهارده، پنجاه و شش ممیز یک دهم درصد افزایش یافته و به مجموع پنجاه و یک هزار و پانصد دستگاه خودرو در ایران رسیده است. گروه خودروسازی رنو چهار ممیز هشت دهم درصد خودروهای بازار ایران را در اختیار دارد.
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار خبر 11 بهمن 1394، کدمطلب: 1014033، www.iribnews.ir