پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
گروه خودروسازی رنو فرانسه در بیانیه ای از افزایش سطح همکاری با خودروسازان ایرانی خبر داد.

شعارسال: رنو فرانسه در بیانیه ای این شرکت بازار ایران را بخشی مهم از راهبرد خود می داند و این بازار را آرام و پایدار می پندارد.

باتوجه به لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران و ازسرگیری روابط بانکهای فرانسه و ایران، رنو به شکلی قابل توجه عملیاتش را در ایران افزایش می دهد و آماده ارائه مدل های جدید با همکاری شرکای بومی اش در ایران است.

برنار کامبیر مدیر شرکت رنو در منطقه آفریقا - خاورمیانه - هند گفت:« ایران با داشتن بازاری برای عرضه دو میلیون خودرو تا دو هزار و بیست پتانسیلی غیرقابل انکار دارد. رنو طرح های بلندپروازانه ای در ایران دارد و گفتگوهای تکمیلی هم اکنون با سایپا و ایران خودرو برای افزایش حضور ما، توسعه ساختارهای ما و حمایت از بخش خودرو در ایران درحال برگزاری است.»

فروش شرکت خودروسازی رنو در ایران در سال دو هزار و پانزده نسبت به دو هزار و چهارده، پنجاه و شش ممیز یک دهم درصد افزایش یافته و به مجموع پنجاه و یک هزار و پانصد دستگاه خودرو در ایران رسیده است. گروه خودروسازی رنو چهار ممیز هشت دهم درصد خودروهای بازار ایران را در اختیار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار خبر 11 بهمن 1394، کدمطلب: 1014033، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین