پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران از ارائه درخواست به دولت برای پرداخت یارانه صادرات قزل آلا به روسیه خبر داد و گفت: با کمک دولت می‌توانیم بازار روسیه را در اختیار بگیریم.

شعارسال: علی اکبر خدایی با بیان اینکه روسیه بازار خوبی برای صادرات ماهی قزل‌آلا به شمار می‌رود، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمینه و ظرفیت پرورش تولید ماهی قزل آلا در کشور بیش از نیاز مصرف داخل است باید به دنبال توسعه صادرات آن باشیم.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران افزود: در این بازار، رقبای خارجی این محصول را با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کنند و حضور در این بازار بدون کمک دولت سخت است.

وی از ارائه درخواست به دولت برای پرداخت یارانه به صادرکنندگان ماهی قزل آلا به روسیه خبر داد و گفت: اگر دولت طی یک دوره پنج ساله یارانه حدود ۱۰ میلیارد تومان برای صادرات قزل‌آلا اختصاص دهد، صادرکنندگان می‌توانند برای رقابت با سایر رقبا در حالت طبیعی و برابر قرار بگیرند.

خدایی با بیان اینکه با کمک دولت می‌توانیم بازار روسیه را در اختیار بگیریم ادامه داد: به دلیل اینکه کیفیت محصولات ایران خوب است، بالطبع تقاضا برای آن افزایش یافته و با فروش زیاد هزینه‌های سربار برای تولید کنندگان کاسته می‌شود.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران گفت: امیدواریم این درخواست مورد موافقت دولت قرار بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کد خبر:374269 ، www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین