پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
برخلاف ادعای مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مبنی براینکه نامه‌ای از علی دایی به دست او نرسیده اما انتشار یک عکس موضوع دیگری را ثابت می‌کند.

شعار سال: در برنامه شب گذشته ۹۰ و زمانی کهعلی‌اکبر طاهریوعلی داییبه صورت تلفنی روی خط این برنامه آمده بودند علی دایی یکبار دیگر مدعی شد که نامه‌هایی که برای گرفتن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس را به این باشگاه فرستاده بود به دو تن ازمسئولان باشگاه پرسپولیسارائه داده بود.

حتی علی دایی عنوان کرد کهمحمدعلی ترکاشوندمعاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس و علی جمشیدی معاون حقوقی این باشگاه به دفتر کار او آمده و کپی نامه‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به این دو نفر داد اما در اقدامی عجیبعلی‌اکبر طاهریبا تکذیب این موضوع عنوان کرد که نامه‌ای به دست او در این خصوص نرسیده است.

در عکسی که در زیر این خبر مشاهده می‌کنید ترکاشوند و جمشیدی در دفتر بیمه علی دایی حضور پیدا کردند وسرمربی اسبق پرسپولیسدر حضور عبدالصمد ابراهیمی وکیل خود کپی ۱۳ نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به جمشیدی و ترکاشوند داد.

اثبات صحت صحبت‌های شهریار با انتشار یک عکس +تصویر

انتشار این عکس یکبار دیگرصحت صحبت‌های علی داییرا عیان کرد و حالا باید دید طاهری که دست بر قضا سابقه طولانی در تکذیب اخبار درست دارد چه پاسخی درباره این موضوع خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 28آذر 96، کدمطلب:۶۳۶۶۹۰۵، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین