پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
در پایان مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال برخی نفرات به اعتراض شدید علیه رئیس فدراسیون فوتبال پرداختند.

شعار سالمهدی تاج پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال وقتی با اعتراض‌های گسترده برخی نفرات نسبت به نوع شمارش آرا مواجه شد ابتدا سعی کرد از پاسخگویی فرار کند و پس از اینکه یکی از نفرات معترض به او گفت که صندلی‌اش در فدراسیون فوتبال غصبی است، به حالت قهر از این محل رفت. وی سپس در پاسخ به این سؤال که چرا آرا روی تخته نیامد، اظهار داشت: این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه وقتی با همین سؤال از سوی خبرنگاران مواجه شد، گفت: اجازه بدهید و صبر کنید، من صحبت می‌کنم.

البته رئیس فدراسیون ابتدا برای صحبت با خبرنگاران صبر نکرد و برای خروج از محوطه آکادمی به راه خود ادامه داد. وی سپس خطاب به معترضان گفت: من معتقدم که حرف شما در این زمینه درست است. من این حرف را قبول دارم.

تاج در پاسخ به این سؤال که آیا نحوه شمارش آرا که حسابی هم مورد اعتراض واقع شد پیگیری خواهد شد یا نه، تصریح کرد: من خودم به شخصه این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی سپس با این اعتراض مواجه شد که چه زمانی قرار است پیگیری کنید؟ مجمع فدراسیون اکنون برگزار شده و چه زمانی پیگیری خواهد شد، گفت: حرف شما درست است، من این را پیگیری می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال بدون اینکه پاسخگوی سایر اعتراض‌ها باشد به یکی از اتاق‌های کمیته ملی المپیک رفت که همین مسئله دوباره اعتراض این نفرات را به دنبال داشت.

در زیر می‌توانید فیلم مربوط به تمام این اتفاقات را مشاهده کنید:



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:1606923، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین