پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یکی از ویژگی های لایحه بودجه سال 97 کل کشور را ساماندهی وضعیت هدفمندی یارانه ها دانست گفت: درآمد دولت در بودجه سال آینده را باید افزایش دهیم تا کشور با مشکل روبرو نشود.

شعارسال: عزیز اکبریان روز پنج شنبه با بیان این که لایحه بودجه 97 کل کشور نقاط مثبت و منفی دارد، افزود: ما باید تلاش کنیم درآمد دولت را لایحه بودجه سال 97 کل کشور افزایش دهیم، اگر نتوانیم درآمد دولت را افزایش دهیم دولت نمی تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی تصریح کرد: با افزایش درآمد در لایحه بودجه باید کاری کنیم که دولت بتواند پاسخگو باشد، اگر این وضعیت ادامه یابد دولت به ورشکستگی می رسد ما نباید بگذاریم این اتفاق رخ دهد زیرا به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید کمک کنیم تا تعریف جدیدی از هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه سال 97 کل کشور صورت گیرد و هدفمندی یارانه ها در بودجه ساماندهی جدیدی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را 19 آذر به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت دوازدهم جهت بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

این لایحه هم اکنون در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال رسیدگی است و پس از آن در کمیسیون تلفیق بودجه  و در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 30 آذر 1396 ، کدخبر: 82771340 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین