پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: با توجه به تعداد بالای ساخت و سازهای قولنامه‌ای، اگر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۶ ریشتر می رسید، بیش از چندین هزار نفر در کرج کشته می‌شدند.

شعارسال: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: با توجه به تعداد بالای ساخت و سازهای قولنامه‌ای، اگر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۶ ریشتر می رسید، بیش از چندین هزار نفر در کرج کشته می‌شدند.

مهدی حاجی قاسمی در سی و سومین جلسه شورای شهر کرج که یکشنبه سوم دی ماه برگزار شد، گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری که چهارشنبه گذشته کرج را به مدت ۱۰ ثانیه لرزاند باید برای ما تلنگری باشد.

حاجی قاسمی افزود: پس از این زلزله معابر در کرج قفل شد، پمپ بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها وضعیت نابسامانی داشتند و مردم شب تا صبح را در خیابان خوابیدند.

وی با طرح این سوال که آیا کرج برای چنین بحران هایی آمادگی دارد، افزود: این برای ما یک زنگ خطر است.

این عضو شورای شهر کرج گفت: در این شرایط توجه همکاران را به ساخت و سازهای قولنامه‌ای در کرج جلب می‌کنم، با وجود این ساخت و سازها اگر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۶ ریشتر می‌رسید، بالای چندین هزار نفر در کرج کشته می‌شدند.

وی با بیان اینکه به ساخت و سازهای قولنامه‌ای باید به صورت ویژه نگاه شود، اضافه کرد: شهرداری کرج توان مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز را ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 96100301169، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین