پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
کلنیک شهید مفتح یاسوج همچون بیمارستان امام سجاد و بیمارستان شهید بهشتی این شهر در محاصره تاکسی ها است.

شعار سال: مراکز درمانی و بهداشتی شهر یاسوج که باید مشکلی از دوش مردم بردارد و یاری گر آن ها در زمان بیماری باشد خود دچار مشکلاتی می شوند و نارضایتی هایی را به وجود می آورند که نیازمند همراهی و کمک مسئولان امر است.

گاها نبود ایستگاه مناسب برای تاکسی ها و نبود زیرساخت های مناسب باعث می شود که برای جبران آن ایستگاه های تاکسی در مکانی که مزاحمت و نارضایتی عموم را به دنبال دارد بنا شوند که نظیر چنین مواردی در شهر یاسوج فراوان یافت می شود چرا که از سال های گذشته زیر ساخت مناسبی برای توسعه شهر یاسوج در نظر گرفته نشده است.

رو به روی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج که باید فضایی آزاد برای رفت و آمد آمبولانس باشد در برخی از ساعات شبانه روز پر از تاکسی هایی است که یا مسافر پیاده می کنند و یا در حال سوار کردن هستند و این خود ممکن است گاها باعث مرگ بیماری شود که باید هر چه سریع تر به بیمارستان برسد.

بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نیز از این قائده مثتثنی نیست و در این ترافیک نیز سهم دارد در فصل های خوش آب و هوای سال از جمله تابستان و بهار پارک ساحلی یاسوج که در مسیر بیمارستان قرار دارد پر از ماشین می شود و برای بیرون آمدن از ترافیک باید مدت طولانی را تحمل کنی و وای به حال آمبولانس که باید از مسیر میدان معلم به پارک ساحلی یاسوج بیمار را به بیمارستان برساند.

خدا به داد آن بیماری برسد که در این آمبولانس گیر افتاده است این ها تنها دو مورد از مراکز بهداشتی درمانی شهر یاسوج است که توسط تاکسی ها محاصره شده اند و گله مندی شهروندان را به دنبال دارد اما کلنیک دیگر نیز به این بلا گرفتار است.

کلنیک شهید مفتح شهر یاسوج که رو به روی گلستان یک و در کنار اورژانس قدیم قرار دارد نیز به این مشکل گرفتار شده است و در گذشته اعتراض مسئولان کلنیک و مردم را به دنبال داشته است که بی نتیجه مانده و مشکلاتش پا بر جاست.

اعضای شورا و شهرداری وقت در گذشته رو به روی درب اورژانس قدیم که درست در کنار کلنیک قرار دارد را آسفالت کرده و برای ایستگاه در اختیار تاکسی داران قرار داده است می توان گفت شلوغ ترین مسیر را برای ایستگاه تاکسی انتخاب کردند و به این فکر نبودند که کلنیک یک مکان شلوغ با رفت آمدهای زیاد است.

در گذشته نیز بارها شاهد بودیم که مردم به این موضوع بسیار گلایه مند بودند به گونه ای که در ساعات شلوغی کلنیک تعداد تاکسی های نیز بیشتر و مزاحمت هایی را ایجاد می کند قرار بود که برای این معضل چاره ای اندیشیده شود که گویا فراموش شده است شلوغی مسیر رفت آمد مردم و تعداد زیاد تاکسی ها ممکن است سوانحی را به دنبال داشته باشد.

شلوغی جمعیت و تعداد زیاد تاکسی در این مکان ممکن است در اینده مشکلات بیشتری را ایجاد می کند انتظار می رود مسئولان شهرداری برای این مکان چاره اندیشی کنند و ایستگاه تاکسی را به مکانی دیگر انتقال دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 3 دی 96، کد مطلب: 104856، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین