پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان بر توجه ویژه اعضای شورای فنی استان درکیفیت اجرای خطوط و انشعاب لوله گاز در سطح شهر زاهدان تاکید کرد و گفت: اجرای مطلوب و مطابق با استانداردها در اجرای خطوط و انشعاب گازسبب رضایتمندی شهروندان می شود .

شعار سال: باقر کرد در جلسه شورای فنی استان که با هدف بررسی پروژه های در دست اجرای شرکت گاز زاهدان در استانداری برگزار شد ، تسریع در ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری خطوط گاز شهری را از سوی متولیان خواستار شد.

معاون استاندار در ادامه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و امکان وقوع بارندگی ، ترمیم نشدن کانالهای حفاری شده مشکلاتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت .

وی معاون استاندار ضمن اشاره به نظارت شورای فنی استان بر روند اجرای طرح گاز رسانی در سطح شهر زاهدان گفت:روزانه تمامی مراحل براساس استانداردهای تعریف شده بررسی و مستند سازی شود .

کرد با توجه به اهمیت نقش پیمانکاران بومی در اشتغالزایی جوانان جویای کار بر بکارگیری تجربه و توان شرکت های بومی گازرسانی تاکید کرد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان طرح گاز رسانی را یکی از پروژه های اساسی و زیرساختی در دولت تدبیر و امید نام برد و اظهار کرد: فضای اعتمادی که در جامعه در خصوصخدمت رسانی به مردم وجود آمده ، باید حفظ و صیانت شود .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 5 دی 96، کد مطلب: : 9610-1684-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین