پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان دو بال با عنوان سیستان و دیگری بلوچستان دارد که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار است و برای توسعه استان باید همه‌ی ظرفیت‌های آن مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال: سید دانیال محبی در دیدار با شماری از نخبگان و معتمدان طوایف سیستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نخبگان و معتمدان استان رسالت سنگین و بزرگی در حراست از فرهنگ اصیل منطقه با داشتن عقبه‌ی گرانسنگ تقدیم شهدای گرانقدر در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از وطن برعهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر پرهیز و خودداری از نگاه‌های ضد توسعه‌ای در بخشهای مختلف افزود: انسان رکن و محور اساسی توسعه و مولد فکر و اندیشه است که بازوی رشد منطقه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: نخبگان و معتمدان طوایف سیستان و بلوچستان در زمینه حضور در خدمت و عرصه مدیریت باید با هم تعامل و هم افزایی داشته باشند.

محبی اضافه کرد: قدرت به آب شور شباهت داشته که عطش آن هرگز انسان را سیراب نمی‌کند.

استاندار ادامه داد: سیستان و بلوچستان به رغم خشونت طبیعت و کمبود نزولات آسمانی اما از نیروی انسانی توانمند و ظرفیت های معدنی، کشاورزی و شیلاتی غنی بهره مند است .

وی از استان به عنوان یک دژ فرهنگی و اقتصادی یاد کرد که از فرهنگ بالنده و غنی برخوردار است که ریشه در گذشته دارد.

محبی تصریح کرد: مردم استان معروف به ولایتمداری و پیش قراول در جبهه‌های جنگ دفاع مقدس با تقدیم سرداران و هزاران شهید گرانقدر هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 3بهمن 96، کدمطلب:666561، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
shahla
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
نخبه های کشور سرمایه های با ارزشی هستند که اگر واقعا میخوایم پیشرفت کنیم باید به اونا بیش از پیش اهمیت بدیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین