پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعصبات مذهبی و برتربینی‌های قومی دو عامل ضد توسعه استان محسوب می‌شوند که روحانیون نقش موثری در حذف این نوع فرهنگ‌ها دارند.

شعارسال: ‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعصبات مذهبی و برتربینی‌های قومی دو عامل ضد توسعه استان محسوب می‌شوند که روحانیون نقش موثری در حذف این نوع فرهنگ‌ها دارند.

‌سید دانیال محبی در دیدار با جمعی از روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی استان که در استانداری برگزار شد، نقش روحانیون را آگاهی‌بخشی عمومی و فرهنگ سازی موثر بر شمرد و با اشاره به جلسات و دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های صنفی و سیاسی مختلف، اظهار کرد: نگاه اعتدالی و توجه به شایسته سالاری از تاکیدات این گروه‌ها بوده‌ که این مهم باعث خوشحالی است‌.

محبی گفت: همه‌ گروه‌ها و فعالان اجتماعی بویژه روحانیون باید تلاش کنند که نگاه‌های برتربینی قومی و مذهبی که از اهداف دستگاه‌های جاسوسی و دشمنان اسلام و انقلاب است، از بین برود.

در ادامه این جلسه تعدادی از روحانیون شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات استان پرداختند.

رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینی در برخی شهرها توجه به اوقات فراغت جوانان و فراهم آوری بیشتر امکانات ورزشی، فرهنگی و هنری در روستاها، ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای استان از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 96110703378 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین