پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
شهردار زاهدان گفت: حل مشکل حاشیه نشینی در زاهدان همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان را می طلبد.

شعار سالعبدالقادر پربار در نشست هم اندیشی که با حضور جمعی از معاونین و اعضای هیات‌مدیره سازمان‌نظام مهندسی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد،گفت: زاهدان به لحاظ حاشیه‌نشینی رتبه بالایی را در کشور به خود اختصاص داده که این امر مشکلات و آسیب‌های زیادی را در پی داشته است که مقابله با آنها همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد.

پربار گفت: ارتباطات مردمی و اجتماعی دستگاه‌های خدماتی بسیار کم است که در این راستا شهرداری زاهدان به عنوان متولی امور شهر ناچار است که از راه‌های مختلف این ارتباط را با مردم افزایش دهد.

وی در ادامه افزود: به همین منظور سازمانی به نام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرداری زاهدان ایجاد شده تا ارتباط با جامعه را بیشتر کنیم چرا که توجه به سرمایه‌های اجتماعی و پرداختن به آنها بسیاری از امور را حل و فصل می‌کند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و توجه به مباحثی از قبیل؛ شهرسازی، مبلمان شهری و حمل و نقل و ترافیک بیان داشت: در بین دستگاه‌های مختلف می‌توان گفت سازمان نظام مهندسی تنها سازمانی است که بیشترین ارتباط را با شهرداری دارد و در این راستا خوشبختانه تا کنون تعامل خوبی بین دو دستگاه وجود داشته و امیدواریم این تعامل و همکاری به نحو بهتری با هدف کاهش مشکلات موجود ادامه یابد.

وی عدم نظارت از سوی دستگاه‌های ذیربط در برخی از امور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: وجود 2200 هکتار بافت ناکارآمد در سطح شهر به خودی خود مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده لذا اگر بحث نظارت بر ساخت و سازها و سایر امور مرتبط با شهر مورد بی‌توجهی قرار گیرد قطعاً با چالش‌های بسیار بیشتری مواجه خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به رشد 74درصدی ساخت و سازها در دی‌ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: این امر نشان از رونق اقتصادی منطقه دارد و این خبر خوبی برای شهرداری است و ما به عنوان متولی امور شهر موضوع قانونمند کردن ساخت و سازها را در اولویت قرار داده‌ایم و با توجه به اهمیت موضوع نظارت، چنانچه این مهم از طرف دستگاه‌های ذیربط به خوبی انجام نشود به ناچار از طریق شورای انتظامی این موضوع پیگیری خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب:596625، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
بیشترین حاشیه نشین های کشور در این استان هستند ، هیچوقت به مسائل استان توجه کامل نشده و در جهت محرومیت زدایی نسبت به جاهای دیگه کشور اهمیت کم تری داده شده
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
این مشکل ریشه در فقر مردم استان دارد ، مشکلات کار و رفاه اجتماعی مردم را به حاشیه شهر ها میکشاند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین